Frakt & Retur

Firma

  • SpyGadgets.no drives og eies av PROTECT MONITORING AS, orgnr. 920 918 514 MVA. Besøksadressen: Dynjarvegen 9, 4352 Kleppe. Postadressen: Postboks 206, 4358 Kleppe. E-post: post@spygadgets.no

Frakt

  • Vi sender varer bare til norske adresser.
  • Vi tilbyr tre muligheter for frakt av varene:
    1. Servicepakke med 2 - 5 virkedager leveringstid: Bring/Post informerer deg via en tekstmelding på mobiltelefon og epost, når pakken kan hentes på ditt nærmeste utleveringssted. Hentefrist er 14 dager etter du har mottatt melding fra Posten. 
    2. Pakke i postkasse med 4 - 6 virkedager leveringstid: Pakke leveres inn i postkasse. Hvis pakke er for stor for å legge inn i postkasse, blir en hentelapp lagt inn i postkasse, deretter kan pakke hentes på hentekontor. Hentefrist er 14 dager etter hentelapp ble lagt inn i postkasse.
    3. Bedriftspakke ekspress med en virkedag leveringstid: Pakke leveres på dør innen kl. 16:00 neste virkedag, dersom du bestiller før kl. 14:00.
  • Dersom vare er ikke på lager, står opplysning om leveringstid på produktside som gjelder. Virkedager gjelder ukedager utenom lørdager og søndager.
  • Dersom du ønsker å bestille med postoppkrav, send oss en melding via "kontakt oss", eller ring oss på 950 17 275 (man-fre 10:00 - 18:00), og gi oss beskjed hvilket produkt du ønsker å bestille samt navnet ditt og postadressen din. Prisen på postoppkrav er 200.-kr som kommer til vareprisen i tillegg.
  • Pakker sendes med nøytralt avsendernavn. 
  • Hvis du har valgt "Leveres i postkasse" ved bestilling, leveres din bestilling direkte til din postkasse uten sporing. Dersom forsendelsen er for stor, vil du få en hentelapp med beskjed om å hente pakken på ditt nærmeste utleveringssted.
  • Hvis du har valgt "Hentes på posten" ved bestilling, sendes din bestilling med sporing til din nærmeste hentekontor. Du får SMS/epost fra Posten med henteinformasjon om utlevering.
  • Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste utleveringssted. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. I dette tilfellet trekker vi frakt for tur/retur fra kjøpesummen, og refunderer resten innen 15 dager. Dette er for å dekke kostnadene våre på frakt.
  • Hvis pakker returneres til oss pga. ukjent eller utilstrekkelig mottakeradresse, trekker frakt for tur/retur fra kjøpesummen, og refunderer resten innen 15 dager. Dette er for å dekke kostnadene våre på bestilling og frakt.  
  • Gebyr ved uavhentet ikke-forskuddsbetalte varer: Dersom du unnlater å hente ubetalte varer som er sendt i postoppkrav, fakturerer vi deg med et gebyr på kr 500,- + fraktkostnad.
  • Dersom du nekter å motta ikke-forskuddsbetalte varer som du bestilte via postoppkrav, fakturer vi deg med et gebyr på 500, + fraktkostnad.

Retur

  • Du har angrerett inne 14 dager fra dagen du mottar varene. Skulle du angre et kjøp, meld dette på e-post og fyll ut angrerettskjemaet som ble sendt i vedlegg på epost ved ordrebekreftelsen. Ellers du kan laste ned skjemaet her  angreskjemaet . Du må returnere varene sammen med det utfylte skjemaet i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varene. Du finner returadressen vår her kontakt oss.
  • Hvis du bruker din angrerett og returnerer varen(e) som postpakke eller brev betaler du selv for returkostnadene. Du står selv for transportrisikoen. Vi anbefaler å sende vare i retur med sporingsnummer slik at du kan følger med forsendelse på returnert pakke. Når vi har fått tilbake varen(e) samt sine originale emballasje(r) i skadefri tilstand, refunderer vi den hele kjøpesummen innen 15 dager. Betingelsen for refusjon er at varen ikke har vært i bruk og i skadefri tilstand slik at den kan selges som ny. Du plikter å returnere varene samt all tilbehør og emballasjer. Hvis du ikke returnerer alle tilbehør og emballasjer, så tilbakebetales 50% av kjøpesummen. 
  • Du betaler selv for alle returkostnadene. Vi henter ikke ut returpost som er sendt i oppkrav.
  • Hvis du angrer på kjøpet, og returnerer vare utover angrefristen på 14 dager, tilbakebetales 50% av kjøpesummen til varer. Betingelse av refundering uansett innen eller utover angrefrist, er det at vare samt tilbehør og originale emballasje(r) er returnert  i skadefri tilstand. Hvis noen del(er) som original emballasje, USB-kabel, lader, fjernkontroll, osv. mangler ved retur, refunderes kun 50% av kjøpesummen til varene.
  • Dersom du ønsker å bytte til en annen vare, må varen i skadefri tilstand sammen alle deler, tilbehør og den originale emballasjen returneres innen 14 dager, etter du har mottatt varen. Vare må returneres i tilstanden som du har fått i posten for å kunne bytte.
  • Vær oppmerksom på at vi ikke refunderer hele kjøpesumme, dersom varen eller en av sine tilbehør/deler blir returnert i skadet tilstand. Beløpet som vi beholder, vil tilsvare skadet.
  • Du kan ikke angre på kjøp av varer som forringes raskt, varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, eller på lyd- og bildeopptak (herunder minnekort, CDer, DVDer) eller datamaskinprogrammer hvor forseglingen er brutt.
  • Du kan ikke angre på kjøp av programvare.
  • Hvis varer har noen feil, meld dette snarest til oss via kontaktskjemaet, og send varene tilbake i komplett produktemballasje samt alle tilbehør, etter vi har fått dem i retur, så sender vi ny vare. Skulle det være sånn at vi ikke kan erstatte varene, betaler vi tilbake kjøpesummen innen 15 dager . Husk å lese manualen som følger med produktet nøye før du sender et produkt i retur.
  • Dersom du reklamerer på et produkt, og returnerer det til oss, tester vi produktet. Hvis produktet viser seg å være feilfri, sender vi deg en regning på kr 390,- inklusiv eventuell fraktkostnaden. Dette er for å dekke kostnadene våre på testing og frakt. 
  • Angrerett gjelder ikke for programvarer.
  • Retur adressen finner du her "kontakt oss".