SpyGadgets.no drives og eies av PROTECT MONITORING AS, orgnr. 920 918 514 MVA. Postadressen: Postboks 206, 4358 Kleppe. E-post: post@spygadgets.no
Frakt
Vi sender varer til Norge, Danmark, Sverige og Svalbard.
Alle ordrer sendes fortløpende og raskt.
Vi tilbyr 2 muligheter for frakt av varene:
Hentes på Posten: Vi sender ordre til ditt nærmeste hentested. Transportør vil informere deg på SMS og epost, når pakken kan hentes på ditt hentested. Som regel er leveringstid mellom 2-5 virkedager. Hentefrist er 14 dager etter du har mottatt hentemeldingen.
DHL Express: DHL vil utlevere din ordre på dør hos deg. Vær oppmerksom på at DHL har på noen avsidesliggende områder kun en gang i uke levering. Ring oss på 940 99 099 eller send oss epost til post@spygadgets.no, dersom du ønsker å vite nøyaktig leveringstid ved DHL sending.
Dersom vare er ikke på lager, står opplysning om leveringstid på produktside som gjelder. Virkedager gjelder ukedager utenom lørdager og søndager.
Dersom du ønsker å bestille med postoppkrav, send oss en melding via "kontakt oss", eller ring oss på 940 99 099 (man-fre 09:00 - 17:00), og gi oss beskjed hvilket produkt du ønsker å bestille samt navnet ditt, postadressen din og mobilnummeret ditt. Ved postoppkrav må du betale varepris samt oppkravs gebyr og frakt ved utlevering på hentested. Dersom du unnlater å hente ut varen som du bestilte via postoppkrav, vil du få en regning på behandlingsgebyr på 500, samt fraktkostnadene.
Alle forsendelser fra oss kommer i nøytral emballasje, og avsender på pakken er alltid oppgitt til å være Protech Monitoring AS, og ikke SpyGadgets.no.
Transportøren vil sende deg hentemelding på SMS/epost når pakken er klar for utlevering på ditt nærmeste hentested. Du har to ukers frist til å hente pakken din. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. I dette tilfellet trekker vi et behandlingsgebyr på Kr 200,- + de faktiske fraktkostnadene for tur og retur fra kjøpesummen, og krediterer resten innen 15 dager.
Hvis pakker returneres til oss på grunn av ukjent eller utilstrekkelig mottakeradresse, trekker vi de faktiske fraktkostnadene for tur og retur fra kjøpesummen, og krediterer resten innen 15 dager.
Angrerett
Du har angrerett inne 14 dager fra dagen du mottar varene. Skulle du angre et kjøp, meld dette via vårt supportsystem og fyll ut angrerettskjemaet som ble sendt i vedlegg på epost ved ordrebekreftelsen. Ellers du kan laste ned skjemaet her angreskjemaet . Du må returnere varene sammen med det utfylte skjemaet i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varene.Du finner returadressen vår her kontakt oss.
Vær oppmerksom på at du må melde dette via vårt supportsystem før du sender varen i retur.
Hvis du bruker din angrerett og returnerer varen(e) som postpakke eller brev betaler du selv for returkostnadene. Du står selv for transportrisikoen. Vi anbefaler å sende vare i retur med sporingsnummer slik at du kan følger den returnerte pakken. Når vi har fått tilbake varen(e) samt sine originale emballasje(r) i skadefri tilstand, krediterer vi den hele kjøpesummen innen 15 dager. Betingelsen for refusjon er at varen ikke har vært i bruk og i skadefri tilstand slik at den kan selges som ny. Du plikter å returnere varene samt all tilbehør og emballasjer. Hvis du ikke returnerer alt tilbehør og originale emballasjer, vil vi kreditere 50% av kjøpesummen.
Du betaler selv for alle returkostnadene. Vi henter ikke ut returpost som er sendt i oppkrav.
Hvis varer returneres utover angrerettsfristen på 14 dager, blir retur avvist.
Vær oppmerksom på at vi ikke krediterer kjøpesummen, dersom varen eller en av sine tilbehør/deler blir returnert i skadet tilstand.
Du kan ikke angre på kjøp av varer som forringes raskt, varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, eller på lyd- og bildeopptak (herunder minnekort, CDer, DVDer) eller programvarer hvor forseglingen er brutt.
Bytte
Dersom du ønsker å bytte den kjøpet varen til en annen vare, må varen være uåpnet og ubrukt. Og alle tilbehør som lader, kabel, minnekort osv. må også returneres i den originale vare-emballasjen.
Du kan bytte den kjøpte varen innen 30 dager etter du har mottatt den.
Vi krediterer eller fakturerer mellomlegg i henhold til vareprisen som du betalte ved kjøpet, og prisen til varen som du ønsker å ha.
Frakten for å returnere varen, betaler du selv.
Dersom du ønsker å bytte, må du melde dette via vårt supportsystem.
Reklamasjon
Reklamasjonsretten løper i 2 år fra tidspunktet du overtok produktet.
Hvis vare har noen feil, må du opprette en reklamasjon-sak snarest via support-system. Du vil bli informert om instruksjonen. Husk å undersøke produktet og lese manualen nøye før du oppretter reklamasjon.
Du må sende produktet tilbake til oss for at vi skal kunne godkjenne en reklamasjon, og vi forbeholder oss retten til å fakturere deg for testgebyr og fraktkostnader, hvis produktet blir funnet i orden i henhold til feilbeskrivelsen som er sendt inn med varen.
Dersom reklamasjonen er godkjent, erstatter vi den defekte varen med en ny vare av den samme modellen. Hvis vi ikke kan erstatte varen, vil vi refundere den hele kjøpesummen.
Kjøpet kan ikke heves, dersom vi kan erstatte defekte vare med ny vare av den samme modellen.