Denne nettsiden bruker cookies. Les mer om cookies!

Frakt & Retur

Firma

  • SpyGadgets.no drives og eies av PROTECT MONITORING AS, orgnr. 920 918 514 MVA. Postadressen: Postboks 206, 4358 Kleppe. E-post: post@spygadgets.no

Frakt

  • Vi sender varer til Norge, Danmark, Sverige og Svalbard.
  • Alle ordrer sendes fortløpende og raskt. 
  • Vi tilbyr 2 muligheter for frakt av varene:
    1. Hentes på Posten: Vi sender ordre til ditt nærmeste hentested. Transportør vil informere deg på SMS og epost, når pakken kan hentes på ditt hentested. Som regel er leveringstid mellom 2-5 virkedager. Hentefrist er 14 dager etter du har mottatt hentemeldingen. 
    2. DHL Express: DHL vil utlevere din ordre på dør hos deg. Vær oppmerksom på at DHL har på noen avsidesliggende områder kun en gang i uke levering. Ring oss på 940 99 099 eller send oss epost til post@spygadgets.no, dersom du ønsker å vite nøyaktig leveringstid ved DHL sending.
  • Dersom vare er ikke på lager, står opplysning om leveringstid på produktside som gjelder. Virkedager gjelder ukedager utenom lørdager og søndager.
  • Dersom du ønsker å bestille med postoppkrav, send oss en melding via "kontakt oss", eller ring oss på 940 99 099 (man-fre 09:00 - 17:00), og gi oss beskjed hvilket produkt du ønsker å bestille samt navnet ditt, postadressen din og mobilnummeret ditt. Ved postoppkrav må du betale varepris samt oppkravs gebyr og frakt ved utlevering på hentested. Dersom du unnlater å hente ut varen som du bestilte via postoppkrav, vil du få en regning på behandlingsgebyr på 500, samt fraktkostnadene.
  • Alle forsendelser fra oss kommer i nøytral emballasje, og avsender på pakken er alltid oppgitt til å være Protech Monitoring AS, og ikke SpyGadgets.no. 
  • Transportøren vil sende deg hentemelding på SMS/epost når pakken er klar for utlevering på ditt nærmeste hentested. Du har to ukers frist til å hente pakken din. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. I dette tilfellet trekker vi et behandlingsgebyr på Kr 200,- + de faktiske fraktkostnadene for tur og retur fra kjøpesummen, og krediterer resten innen 15 dager.
  • Hvis pakker returneres til oss på grunn av ukjent eller utilstrekkelig mottakeradresse, trekker vi de faktiske fraktkostnadene for tur og retur fra kjøpesummen, og krediterer resten innen 15 dager.

Angrerett

  • Du har angrerett inne 14 dager fra dagen du mottar varene. Skulle du angre et kjøp, meld dette via vårt supportsystem og fyll ut angrerettskjemaet som ble sendt i vedlegg på epost ved ordrebekreftelsen. Ellers du kan laste ned skjemaet her  angreskjemaet . Du må returnere varene sammen med det utfylte skjemaet i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varene. Du finner returadressen vår her kontakt oss.
  • Vær oppmerksom på at du må melde dette via vårt supportsystem før du sender varen i retur. 
  • Hvis du bruker din angrerett og returnerer varen(e) som postpakke eller brev betaler du selv for returkostnadene. Du står selv for transportrisikoen. Vi anbefaler å sende vare i retur med sporingsnummer slik at du kan følger den returnerte pakken. Når vi har fått tilbake varen(e) samt sine originale emballasje(r) i skadefri tilstand, krediterer vi den hele kjøpesummen innen 15 dager. Betingelsen for refusjon er at varen ikke har vært i bruk og i skadefri tilstand slik at den kan selges som ny. Du plikter å returnere varene samt all tilbehør og emballasjer. Hvis du ikke returnerer alt tilbehør og originale emballasjer, vil vi kreditere 50% av kjøpesummen. 
  • Du betaler selv for alle returkostnadene. Vi henter ikke ut returpost som er sendt i oppkrav.
  • Hvis varer returneres utover angrerettsfristen på 14 dager, blir retur avvist. 
  • Vær oppmerksom på at vi ikke krediterer kjøpesummen, dersom varen eller en av sine tilbehør/deler blir returnert i skadet tilstand.
  • Du kan ikke angre på kjøp av varer som forringes raskt, varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, eller på lyd- og bildeopptak (herunder minnekort, CDer, DVDer) eller programvarer hvor forseglingen er brutt.

Bytte

  • Dersom du ønsker å bytte den kjøpet varen til en annen vare, må varen være uåpnet og ubrukt. Og alle tilbehør som lader, kabel, minnekort osv. må også returneres i den originale vare-emballasjen.
  • Du kan bytte den kjøpte varen innen 30 dager etter du har mottatt den.
  • Vi krediterer eller fakturerer mellomlegg i henhold til vareprisen som du betalte ved kjøpet, og prisen til varen som du ønsker å ha.
  • Frakten for å returnere varen, betaler du selv.
  • Dersom du ønsker å bytte, må du melde dette via vårt supportsystem.

Reklamasjon

  • Reklamasjonsretten løper i 2 år fra tidspunktet du overtok produktet.
  • Hvis vare har noen feil, må du opprette en reklamasjon-sak snarest via support-system. Du vil bli informert om instruksjonen. Husk å undersøke produktet og lese manualen nøye før du oppretter reklamasjon.
  • Du må sende produktet tilbake til oss for at vi skal kunne godkjenne en reklamasjon, og vi forbeholder oss retten til å fakturere deg for testgebyr og fraktkostnader, hvis produktet blir funnet i orden i henhold til feilbeskrivelsen som er sendt inn med varen.
  • Dersom reklamasjonen er godkjent, erstatter vi den defekte varen med en ny vare av den samme modellen. Hvis vi ikke kan erstatte varen, vil vi refundere den hele kjøpesummen.
  • Kjøpet kan ikke heves, dersom vi kan erstatte defekte vare med ny vare av den samme modellen. 
Loading...
Loading...

Nyhetsbrev!

Meld deg på vårt nyhetsbrev!

* Epostadresse:

* Fornavn:

* Etternavn:

Velg dine interesser

SpyGadgets.no: