Denne nettsiden bruker cookies. Les mer om cookies!

Frakt & Retur

Firma

  • SpyGadgets.no drives og eies av PROTECT MONITORING AS, orgnr. 920 918 514 MVA.

Frakt

  • Vi sender varer til Norge, Danmark, Sverige og Svalbard.
  • Alle ordrer sendes fortløpende og raskt. 
  • Vi tilbyr 2 muligheter for frakt av varene:
    1. Hentes på Posten: Vi sender ordre til ditt nærmeste hentested. Transportør vil informere deg på SMS og epost, når pakken er klar for henting på ditt hentested. Hentefrist er 7 dager etter dagen du har mottatt hentemeldingen.  
    2. DHL Express: DHL vil utlevere din ordre på dør hos deg.
  • Dersom vare er ikke på lager, står opplysning om leveringstid på produktside som gjelder. 
  • Dersom du ønsker å bestille med postoppkrav, send oss en melding via "kontakt oss", eller ring oss på 940 99 099 (man-fre 09:00 - 17:00), og gi oss beskjed hvilke vare du ønsker å bestille samt navnet ditt, postadressen din og mobilnummeret ditt. Ved postoppkrav må du betale varepris samt oppkravs gebyr og frakt ved utlevering på hentested. Dersom du unnlater å hente ut varen som du bestilte via postoppkrav, vil du få en regning på behandlingsgebyr på Kr 500,- samt fraktkostnadene.
  • Alle forsendelser fra oss kommer i nøytral emballasje, og avsender på pakken er alltid oppgitt til å være Protech Monitoring AS, og ikke SpyGadgets.no. 
  • Hvis du har valgt "hentes på Posten", må sendingen hentes ut på hentested innen hentefristen. Dersom du ikke henter ut sendingen innen hentefrist, går sendingen i retur til oss. I dette tilfellet vil du bli belastet for retur-behandling på Kr 100,- og fraktkostnadene på tur og retur.
  • Hvis du har valgt "DHL Express", vil DHL utlevere sendingen på dør mellom kl. 12.00 og 18.00. Hvis du ikke har anledning å motta sendingen på dør, må du avtale med DHL en alternativ utlevering. Hvis du ikke avtaler noen alternativ utlevering i rimelig tid, vil DHL sende sendingen til oss i retur. I dette tilfellet vil du bli belastet for retur-behandling på Kr 100,- og fraktkostnadene på tur og retur. 
  • Hvis pakker returneres til oss på grunn av ukjent eller utilstrekkelig mottakeradresse, vil du også bli belastet for retur-behandling og fraktkostnadene på tur og retur.

Angrerett

  • Du har angrerett inne 14 dager fra dagen du mottar varene. Skulle du angre et kjøp, meld dette via vårt supportsystem og fyll ut angrerettskjemaet som ble sendt i vedlegg på epost ved ordrebekreftelsen. Ellers du kan laste ned skjemaet her  angreskjemaet . Du må returnere varene sammen med det utfylte skjemaet i komplett vare-emballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varen. Returadressen er: Protech Monitoring AS, Postboks 206, 4358 Kleppe.
  • Vær oppmerksom på at du må melde dette via vårt supportsystem før du sender varen i retur. 
  • Hvis du bruker din angrerett og returnerer varen som postpakke eller brev betaler du selv for returkostnaden. Du står selv for transportrisikoen. Varen skal sendes i retur med sporingsnummer slik at du kan dokumentere din retur. Når vi har fått tilbake varen samt sine originale vare-emballasje i skadefri tilstand, krediterer vi den hele kjøpesummen innen 15 dager. Betingelsen for refusjon er at varen ikke har vært i bruk og i skadefri tilstand slik at den kan selges som ny. Du plikter å returnere varen samt all tilbehør og vare-emballasje. Hvis du ikke returnerer tilbehør og den originale vare-emballasjen, forbeholder vi oss retten til å avvise retur. 
  • Du betaler selv for returkostnaden. Vi henter ikke ut returpost som er sendt i oppkrav.
  • Hvis vare returneres utover angrerettsfristen på 14 dager, forbeholder vi oss retten til å avvise retur. 
  • Vær oppmerksom på at vi ikke krediterer kjøpesummen, dersom varen eller en av sine tilbehør/deler blir returnert i skadet tilstand.
  • Du kan ikke angre på kjøp av varer som forringes raskt, varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, eller på lyd- og bildeopptak (herunder minnekort, CDer, DVDer) eller programvarer hvor forseglingen er brutt.

Bytte

  • Du kan bytte den kjøpte varen innen 14 dager etter du har mottatt den. Varen må være uåpnet og ubrukt. Og alle tilbehør som lader, kabel, minnekort osv. må også returneres i den originale vare-emballasjen.
  • Vi krediterer eller fakturerer mellomlegg i henhold til vareprisen som du betalte ved kjøpet, og prisen til varen som du ønsker å ha.
  • Du betaler for transpotskostnadene på retur og frakt. Du står selv for transportrisikoen for retur. Varen skal sendes i retur med sporingsnummer slik at du kan dokumentere din retur.
  • Dersom du ønsker å bytte, må du sende oss en melding til: post@spygadgets.no.

Reklamasjon

  • Reklamasjonsretten løper i 2 år fra tidspunktet du overtok varen.
  • Hvis varen har noen feil, må du opprette en sak snarest via supportsystem. Husk å undersøke varen og lese manualen nøye før du tar kontakt med oss.
  • Du må sende varen tilbake til oss for at vi skal kunne godkjenne en reklamasjon. Om vi ikke finner feil, eller skade er påført på produktet, vil det komme kostnader for testgebyr og transportkostnader. Disse må eventuell betales før vi returnerer produktet.
  • Dersom reklamasjonen er godkjent, erstatter vi den defekte varen med en ny vare av den samme modellen. Hvis vi ikke kan erstatte varen, vil vi refundere den hele kjøpesummen.
  • Kjøpet kan ikke heves, dersom vi kan erstatte den defekte varen med ny vare av den samme modellen. Dersom vi godkjenner heving, må produktet samt alle deler som fulgte med ved produktet, sendes i retur i tilstanden ved utlevering til kunde. Ved heving må transports kostnaden for retur betales av kunde. 
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...