Denne nettsiden bruker cookies. Les mer om cookies!

Frakt & Retur

Firma

  • SpyGadgets.no drives og eies av PROTECT MONITORING AS, orgnr. 920 918 514 MVA. Postadressen: Postboks 206, 4358 Kleppe. E-post: post@spygadgets.no

Frakt

  • Vi sender varer til Norge, Danmark, Sverige og Svalbard.
  • Alle ordrer sendes i Posten fortløpende og raskt. 
  • Vi tilbyr 2 muligheter for frakt av varene:
    1. MyPack-PostNord: Vi sender ordre via PostNord MyPakk fortløpende samme dag, hvis bestilling kommer inn før kl. 11.00. PostNord vil informere deg via SMS og epost, når pakken kan hentes på ditt nærmeste utleveringssted. Som regel er leveringstid mellom 2-5 virkedager. Hentefrist er 14 dager etter du har mottatt hentemeldingen. 
    2. DHL Express: Vi sender ordre med "DHL Express" fortløpende samme dagen, hvis bestilling kommer inn før kl. 14.00.  DHL sending utleveres på dør hos deg. Vær oppmerksom på at DHL har på noen avsidesliggende områder kun en gang i uke levering. Ring oss på 940 99 099 eller send oss epost til post@spygadgets.no, dersom du ønsker å vite nøyaktig leveringstid til din adresse.
  • Dersom vare er ikke på lager, står opplysning om leveringstid på produktside som gjelder. Virkedager gjelder ukedager utenom lørdager og søndager.
  • Dersom du ønsker å bestille med postoppkrav, send oss en melding via "kontakt oss", eller ring oss på 940 99 099 (man-fre 09:00 - 17:00), og gi oss beskjed hvilket produkt du ønsker å bestille samt navnet ditt og postadressen din. Prisen på postoppkrav er 200.-kr som kommer til vareprisen i tillegg.
  • Alle forsendelser fra oss kommer i nøytral emballasje, og avsender på pakken er alltid oppgitt til å være Protech Monitoring AS, og ikke SpyGadgets.no. 
  • Hvis du har valgt "Hentes på Posten" ved din bestilling, vil pakke sendes med sporing til din nærmeste hentested. Du får SMS/epost med henteinformasjon om utlevering. Husk å hente ut din pakke innen 14 dager hentefristen!
  • Hvis du har valgt "DHL Express" ved bestilling, vil sendingen utleveres hos deg på dør.
  • Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste utleveringssted. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. I dette tilfellet trekker vi frakt for tur/retur fra kjøpesummen, og refunderer resten innen 15 dager.
  • Hvis pakker returneres til oss pga. ukjent eller utilstrekkelig mottakeradresse, trekker frakt for tur/retur fra kjøpesummen, og refunderer resten innen 15 dager.  
  • Dersom du nekter eller unnlater å hente ut ikke-forskuddsbetalte varer som du bestilte via postoppkrav, belaster vi deg med et gebyr på 500, + fraktkostnad.

Angrerett

  • Du har angrerett inne 14 dager fra dagen du mottar varene. Skulle du angre et kjøp, meld dette via vårt supportsystem og fyll ut angrerettskjemaet som ble sendt i vedlegg på epost ved ordrebekreftelsen. Ellers du kan laste ned skjemaet her  angreskjemaet . Du må returnere varene sammen med det utfylte skjemaet i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varene. Du finner returadressen vår her kontakt oss.
  • Vær oppmerksom på at du må melde dette via vårt supportsystem før du sender varen i retur. 
  • Hvis du bruker din angrerett og returnerer varen(e) som postpakke eller brev betaler du selv for returkostnadene. Du står selv for transportrisikoen. Vi anbefaler å sende vare i retur med sporingsnummer slik at du kan følger med forsendelse på returnert pakke. Når vi har fått tilbake varen(e) samt sine originale emballasje(r) i skadefri tilstand, refunderer vi den hele kjøpesummen innen 15 dager. Betingelsen for refusjon er at varen ikke har vært i bruk og i skadefri tilstand slik at den kan selges som ny. Du plikter å returnere varene samt all tilbehør og emballasjer. Hvis du ikke returnerer alt tilbehør og originale emballasjer, så tilbakebetales 50% av kjøpesummen. 
  • Du betaler selv for alle returkostnadene. Vi henter ikke ut returpost som er sendt i oppkrav.
  • Hvis varer returneres utover angrerettsfristen på 14 dager, blir retur avvist. 
  • Dersom du ønsker å bytte til en annen vare, må varen i skadefri tilstand sammen alle deler, tilbehør og den originale emballasjen returneres innen 14 dager, etter du har mottatt varen. Vare må returneres i tilstanden som du har fått i posten for å kunne bytte.
  • Vær oppmerksom på at vi ikke refunderer hele kjøpesumme, dersom varen eller en av sine tilbehør/deler blir returnert i skadet tilstand. Beløpet som vi beholder, vil tilsvare skadet.
  • Du kan ikke angre på kjøp av varer som forringes raskt, varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, eller på lyd- og bildeopptak (herunder minnekort, CDer, DVDer) eller datamaskinprogrammer hvor forseglingen er brutt.
  • Du kan ikke angre på kjøp av programvare.

Reklamasjon

  • Reklamasjonsretten løper i 2 år fra tidspunktet du overtok produktet.
  • Hvis vare har noen feil, må du opprette en reklamasjon-sak snarest via support-system. Du vil bli informert om prosedyren. Husk å undersøke produktet og lese manualen nøye før du oppretter reklamasjon.
  • Dersom du reklamerer på et produkt, og returnerer det til oss, tester vi produktet. Hvis vare blir funnet i orden etter feilbeskrivelsen som er sendt inn med varen, blir du belastet med testgebyr, og varen returneres for kundes regning. 
Loading...
Loading...