Produkter
Your Cart

Frakt & Retur

Firma

  • SpyGadgets.no drives og eies av PROTECT MONITORING AS, orgnr. 920 918 514 MVA.

Frakt

  • Vi har eget lager i Norge, og alle bestillinger sendes direkte fra vårt eget lager fortløpende og raskt.
  •  Vi samarbeider med PostNord. Når du bestiller, vil du få varen levert til ditt nærmeste hentested. Du vil deretter motta en SMS og e-post fra transportøren når pakken er klar for henting. Vennligst merk at du en hentefrist på 7 dager fra dagen du mottar hentemeldingen.
  • Etter at bestillingen er registrert, vil varene bli gjort klare for utsending. Dette tar typisk 2-3 arbeidsdager, men avvik kan forekomme ved spesielt stor pågang. PostNord leverer vanligvis innen 2-5 arbeidsdager til hentesteder i de fleste områder i Norge.
  • Dersom du ønsker å bestille med postoppkrav, send oss en melding via "kontakt oss", eller ring oss på 94099099 (man-fre 09:00 - 17:00).
  • Alle forsendelser fra oss kommer i nøytral emballasje, og avsender på pakken er alltid oppgitt til å være "Protech Monitoring AS".
  • Når pakken din bli innlevert til nærmeste hentested hos deg, har du ansvar for å hente ut pakken innen fristen. Dersom du ikke gjøre det, går pakken i retur til oss. Uavhentete pakker vil ikke bli sendt på nytt. Du må ta kontakt med oss snarest, dersom transportøren har returnert pakken din. Les mer om uavhentet pakke.

Angrerett

  • Du som privatperson har angrerett inne 14 dager fra dagen du mottar varene. Skulle du angre et kjøp, meld dette via vårt kontaktskjema og fyll ut angrerettskjemaet som ble sendt i vedlegg på epost ved ordrebekreftelsen. Ellers du kan laste ned skjemaet her  angreskjemaet . Du må returnere varene sammen med det utfylte skjemaet i komplett vare-emballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varen. Vær oppmerksom på at du må melde dette før du sender varen i retur. 
  • Hvis du bruker din angrerett og returnerer varen som postpakke eller brev betaler du selv for returkostnaden. Du står selv for transportrisikoen. Varen skal sendes i retur med sporingsnummer slik at du kan dokumentere din retur. Når vi har fått tilbake varen samt sine originale vare-emballasje i skadefri tilstand, krediterer vi den hele kjøpesummen innen 15 dager. Betingelsen for refusjon er at varen ikke har vært i bruk og i skadefri tilstand slik at den kan selges som ny. Du plikter å returnere varen samt all tilbehør og vare-emballasje. Hvis du ikke returnerer tilbehør og den originale vare-emballasjen, forbeholder vi oss retten til å avvise retur. 
  • Du betaler selv for returkostnaden. Vi henter ikke ut returpost som er sendt i oppkrav.
  • Hvis vare returneres utover angrerettsfristen på 14 dager, forbeholder vi oss retten til å avvise retur. 
  • Vær oppmerksom på at vi ikke krediterer kjøpesummen, dersom varen eller en av sine tilbehør/deler blir returnert i skadet tilstand.
  • Du kan ikke angre på kjøp av varer som forringes raskt, varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, eller på lyd- og bildeopptak (herunder minnekort, CDer, DVDer) eller programvarer hvor forseglingen er brutt.
  • Angrerettloven gjelder ikke for bedriftsbestillinger. Hvis du oppgir bedriftsnavn i feltet "Firmanavn" i kassen, blir din bestilling anses for bedriftsbestilling.  

Bytte

  • Du kan bytte den kjøpte varen innen 14 dager etter du har mottatt den. Varen må være uåpnet og ubrukt. Og alle tilbehør som lader, kabel, minnekort osv. må også returneres i den originale vare-emballasjen.
  • Vi krediterer eller fakturerer mellomlegg i henhold til vareprisen som du betalte ved kjøpet, og prisen til varen som du ønsker å ha.
  • Du betaler for transpotskostnadene på retur og frakt. Du står selv for transportrisikoen for retur. Varen skal sendes i retur med sporingsnummer slik at du kan dokumentere din retur.

Reklamasjon

  • Reklamasjonsretten løper i 2 år fra tidspunktet du overtok varen.
  • Hvis varen har noen feil, kan du kontakte oss via kontaktskjema. Husk å undersøke varen og lese manualen nøye før du tar kontakt med oss.
  • Du må sende varen tilbake til oss for at vi skal kunne godkjenne en reklamasjon. Om vi ikke finner feil, eller skade er påført på produktet, vil det komme kostnader for testgebyr og transportkostnader. Disse må eventuell betales før vi returnerer produktet.
  • Dersom reklamasjonen er godkjent, erstatter vi den defekte varen med en ny vare av den samme modellen. Hvis vi ikke kan erstatte varen, vil vi refundere den hele kjøpesummen.
  • Kjøpet kan ikke heves, dersom vi kan erstatte den defekte varen med ny vare av den samme modellen.