Produkter
Your Cart

Uavhentet pakke

Uavhentet pakke på Postkontor/Post-i-Butikk

Når du bestiller vare på nettsiden vår, og velger "Levers på hentested" som fraktmetode, sender vi bestillingen til ditt nærmeste hentested slik at du får hentemelding fra transportøren. Når din pakke er innlevert til ditt hentested, har du ansvar for å hente ut din pakke inne hentefristen. Dersom du ikke har anledning å hente din pakke innen hentefristen, må du be transportøren å forlenge hentefristen. Dersom du ikke gjøre det, vil pakken bli returneres av transportøren til oss. I dette tilfellet vil vi trekke av Kr 300,- fra kjøpesummen, og kreditere resten av den. Kr 300,- er for å dekke våre kostnader knyttet til frakt på tur/retur, emballasje og behandling av bestillingen. 

Pakkesending via DHL Express 

Når du bestiller vare på nettsiden vår, og velger "DHL Express" som fraktmetode, sender vil bestillingen via DHL som vil levere pakken til deg på dør på adressen som du har registret som leveringsadresse ved bestilling. Hvis du ikke har anledning å motta pakken på adressen, må du avtale med DHL en alternativ utlevering. Hvis du ikke gjør det i rimelig tid, vil DHL sende pakke til oss i retur. I dette trekker vi Kr 550,- fra kjøpesummen, og kreditere resten av den. Kr 550,- er for å dekke våre kostnader knyttet til frakt på tur/retur, emballasje og behandling ab bestillingen. 

Henter du ikke pakken din, tar du ikke det ansvaret man etter loven har når man bestiller varer på nett. Ved manglende betaling vil kravet etter forutgående varsel, oversendes til inkasso.

OBS! Om du ønsker å benytte deg av angrerett, må du hente ut pakken din og kontakte oss innen 14 dager etter utleverings dagen. Retur må skje innen 14 dager etter din melding. Du må legge utfylt og signert angrerettskjemaet ved retur