Denne nettsiden bruker cookies. Les mer om cookies!

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Frakt

Vi tilbyr to leveringsmetoder: Servicepakke og DHL Express. Du kan velge en av disse leveringsmetodene i kassen. Hvis du velger Servicepakke, vil du få hentemelding på SMS og epost fra Posten, når pakken kan hentes ut fra hentested. Hvis du velger DHL Express, vil sendingen utleveres på dør.

Vi sender ordren samme dag, hvis du bestiller innen kl. 14.00 på en virkedag. Du får sendingen som regel innen 2-4 virkedager. Leveringstid på DHL Express er som regel innen 1-2 virkedager. Vær oppmerksom på at DHL har på noen avsidesliggende områder kun en gang i uke levering. Ring oss på 940 99 099 eller send oss epost til post@spygadgets.no, dersom du er usikker på, og ønsker å vite nøyaktig leveringstid ved ekspress sending.

Nei. Alle forsendelser fra oss kommer i nøytral emballasje, og avsender på pakken er alltid oppgitt til å være Protech Monitoring AS, og ikke SpyGadgets.no.

Når du har lagt inn en bestilling i vår nettbutikk, vil du få en ordrebekreftelse med ordrenummer på epost. Du vil også få melding på epost fra oss når din bestilling er ferdigbehandlet. Vi sender bestillinger med sporing. Ekspeditøren vil sende deg melding på sms/epost med utleveringinformasjonen, når sendingen er framme. Hvis du ikke har fått noen melding fra ekspeditøren innen 6 dager, send oss en epost til support@spygadgets.no med ordrenummeret til bestillingen.

Generell

Som regel gir vi garantitiden som vi får fra våre leverandører. GPS trackere og Kameraer fra Pro iCam og TinyCam serien har 2 års garanti, mens alle andre produktene har ett års garanti.

Nei, det er ikke mulig. Vi har vårt eget varelager i Norge, og bestillinger blir sendt i Posten. Kjøp av produkter må gjennomføres via bestilling i nettbutikken vår. Vi sender bestillinger raskt med nøytral avsenders navn.

I første omgang må du lese gjennom brukermanual og se tilgjengelig video-instruksjon på produktsiden. Dersom du har forsatt problem, kan du opprette en supporthenvendelse i vårt supportsystem, eller ringe oss på 94099099 man-fre mellom kl. 09.00 og 17.00.

Ja, den kan du gjøre. Du må legge inn en salg-henvendelse i vårt supportsystem, eller sende en epost til support@spygadgets.no. Husk å skriv ditt fult navn, din postadresse, ditt telefonnummer og navnet til produkt som du ønsker å kjøpe . Frakten for postoppkrav er Kr 200,- som kommer i tillegg til vareprisen. Vi sender deg en bekreftelse på sending. Og du vil få en hentelapp i postkassen din, når sendingen er klar for å hentes ut fra utleveringssted. Hentefristen er 14 dager. Vær oppmerksom på at du vil bli belastet med 500,-Kr + fraktkostnad, dersom du unnlater å hente postoppkravet innen hentefristen

Reklamasjon

Du må undersøke og teste produktet, snart du har mottatt produktet. Hvis produktet har feil, må du melde dette snarest til oss ved å opprette en retur/reklamasjon henvendelse i vårt supportsystem, eller sende oss en epost til support@spygadgets.no med opplysninger om besillingsnummer og beskrivelsen av feilen. Vi vil sende deg noen instruksjoner for feilsøking og rettelse. Dersom dette ikke skal hjelpe for å fikse feilen, må du sende produktet tilbake til oss for at vi skal kunne godkjenne en reklamasjonen. 

Vi vil undersøke produktet. Dersom produktet har feil som IKKE er forårsaket av feil bruk, sender vi et nytt produkt fraktfritt. Vi forbeholder oss retten til å fakturere deg på kr 390,- og eventuell fraktkostnaden i tillegg, hvis produktet viser seg å være feilfri.

Retur

Du har angrerett innen 14 dager etter dagen du mottar produktet. Vi vil kreditere den hele kjøpesummen, hvis vare samt aller tilbehør (lader, kabel, emballasje osv.) blir returnert til oss i skadefri tilstand innen 14 dager.

Du må opprette en returhenvendelse i vårt supportsystem , eller send en epost til support@spygadgets.no med ordrenummeret til din bestilling. Vi vil sjekke statusen på ordren, og du vil få en tilbakemelding på epost innen få dager. Når du har fått tilbakemelding om at kjøpet kan oppheves, kan du returnere varen samt alle tilbehør og deler i skadefri tilstand sammen med det signerte returskjemaet. Returadressen er: Protech Monitoring AS, Postboks 206, 4358 Kleppe.

Angrerettskjemaet blir sendt i vedlegg samme med ordrebekreftelse på e-post til e-postadressen som du har registrert ved bestilling. Ordrebekreftelse med skjema sendes umiddelbar rett etter bestilling har gått gjennom. Ellers du kan laste ned Angrerettskjemaet fra her!

Ja. Vi refunderer den hele kjøpesummen, dersom produktet returneres inne 14 dager i skadefri tilstand samt alle tilbehør og deler som var med i pakken.

Vi vil ikke refundere, dersom produktet ble skadet etter du har mottatt det. Så det et er viktig at du undersøker produktet rett etter du har mottatt det.

Du har rett å bytte vare, og få en annen vare innen 14 dager etter du har mottatt den første varen. For å kunne bytte til et annet produkt, må du returnere det første produktet med alle sine deler samt den originale esken. Vi vil fakturere eller kreditere mellomlegg tilsvarende prisdifferansen. Fraktkostnaden vil komme i tillegg. Husk å opprette en bytte-henvendelse i vårt supportsystem før du sender vare i retur.

Loading...
Loading...