Denne nettsiden bruker cookies. Les mer om cookies!

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Har dere butikk? Kan jeg komme innom for å se produktene, kjøpe eller hente?

- Nei, det er ikke mulig. Vi har varelager og ikke noen fysisk butikk. Kjøp av produkter må gjennomføres via bestilling i nettbutikken vår. Vi sender bestillinger raskt med nøytral avsenders navn.  


Står på sendinger navnet eller logoen til "SpyGadgets.no"?

- Nei. Alle våre sendinger har nøytral avsenders navn på "Protech Monitoring AS". På adresseetikett legger vi ikke noen logo eller navnet til nettbutikken.


Hvor lenge er garantitid?

- Som regel gir vi garantitiden som vi får fra våre leverandører. Kameraer fra Pro iCam serien har 2 års garanti, mens alle andre produktene har ett års garanti.


Kan jeg angre på kjøpet?

- Du har angrerett innen 14 dager etter dagen du mottar produktet. Dette gjelder ikke for minnekort hvor forseglingen er brutt, Semen Spy Deluxe og programvarer som leveres på minnepinne eller via epost.


Hvordan kan jeg angre på kjøpet?

- Du må sende oss en epost til post@spygadgets.no med opplysningen på bestillingsnummeret til ordren, og returnere varen samt alle tilbehør og deler i skadefri tilstand i den originalen esken sammen men signerte returskjemaet.


Får jeg det hele beløpet tilbake, dersom jeg angrer på kjøpet og returnere ordren?

- Ja. Vi refunderer den hele kjøpesummen, dersom produktet returneres inne 14 dager i skadefri tilstand samt alle tilbehør og deler som var med i pakken.


Hva skjer hvis jeg angrer på kjøpet og returnere produktet utover 14 dager angrefristen?

- Du vil risikerer at 50% av kjøpesummen refunderes.


Hva skjer hvis jeg angrer på kjøpet og returnerer produktet i skadet tilstand?

- Vi vil ikke refundere, dersom produktet ble skadet etter du har mottatt det. Så det et er viktig at du undersøker produktet rett etter du har mottatt det.


Kan jeg reklamere, hvis produktet har feil eller ikke fungerer som det skal?

- Du må gå gjennom brukermanualen og teste produktet rett etter du har mottatt produktet. Hvis produkter har feil, må du sende oss en epost til post@spygadgets.no med opplysninger om betsillingsnummer og beskrivelsen av feilen. Vi vil sende deg noen instruksjoner for feilsøking og rettelse i første omgang. Dersom dette ikke skal hjelpe for å fikse feilen, må produktet sendes til oss i retur for at vi må undersøke produktet. Dersom produktet har feil som ikke er forårsaket av feil bruk, sender vi et nytt produkt fraktfritt. Dersom produktet er skadet i følge av feil bruk, vil garantien bortfalle.  


Får jeg veiledning, dersom jeg får problem for å få produktet til å fungere?

- I første omgang må du lese gjennom brukermanual og se tilgjengelig video-instruksjon på produktsiden. Dersom du har forsatt problemet, kan du sende oss epost til post@spygadgets.no eller ringe support på 94099099 man-fre mellom kl. 09.00 og 17.00.


Kan jeg bestille via postoppkrav?

- Ja, den kan du gjøre. Du må ringe oss på 940 99 099 eller sender oss epost til post@spygadgets.no. Frakten for postoppkrav er Kr 200,- som kommer i tillegg til vareprisen.


Hvor lenge er vanlig leveringstid?

- Hvis du velger "servicepakke" eller "pakke i postkasse" ved bestilling, får du sendingen som regel innen 2-5 virkedager.


Kan ordren sendes med ekspress sending?

- Vi kan ordne med ekspress sendinger via DHL Express. Leveringstid er som regel innen 1-3 virkedager. Vær oppmerksom på at DHL har på avsidesliggende områder kun en gang i uke levering. Ring oss på 940 99 099 eller send oss epost til post@spygadgets.no, dersom du ønsker å vite om leveringstid ved ekspress sending.


Jeg har ikke fått produkt(ene) som jeg bestilte. Hva kan jeg gjøre?

  1. Dersom du bestilte via leveringsmetoden "Pakke i postkassen", skulle sendingen leveres direkte i postkassen din. Dersom du ikke fikk sendingen innen 10 dager etter du har fått fra oss epost på fullført behandling, må du først sjekke om du har fått tekstmelding eller epost fra posten om at sendingen må hentes på ditt nærmeste hentested. For å være sikker på at du får sendingen adressert til deg, må du være registrert hos Posten på den aktuelle adressen, og postkassen din må være godt merket med navnet ditt. Vi anbefaler derfor at du sjekker hva Posten har registrert om deg i Postens adresseregister og eventuelt retter opp dette her på: www.posten.no/adressetjenester/min-adresse
  2. Dersom du har bestilt via leveringsmetodene "Hentes på posten" eller "DHL Express", må du sjekke sporingsnummeret til din sending. Sporingsnummeret har du fåt fra oss på epost etter fullført behandling.
Loading...
Loading...